Günün haberleri   |   Giriş sayfam yap   |   Favorilere ekle   |   Künye   |   İletişim   |   Sitene haber ekle  Üye Ol    Şifremi Unuttum
Hava Durumu
ANTALYA 
22 / 17
ANA SAYFA GÜNDEMBELEDİYELERBÖLGEPOLİTİKAMAGAZİN-YAŞAMSPORSAĞLIKYEMEK TARİFLERİTURİZMEĞİTİMKÜLTÜR-SANATEKONOMİSEKTÖR
 
Başbakan'a Şikayet
Başbakan a Şikayet
 
Antalya'nın Manavgat ilçesinde bir vatanadaş, kızının öğretmenini 3 ilahi dinin peygamberine ve devlet büyüklerine hakaret ettiği gerekçesiyle Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a şikayet etti. Öğretmenin açığa alınmasını talep etti
 
3 Kasım 2010 - 21:05

Manavgatlı Hasan Hüseyin Kaplan, yazdığı mektupta, Çorum'da müzik öğretmeni Barış Yörük'ün Facebook hesabından Başbakan Erdoğan'a mail yoluyla hakaret etmesinin ardından açığa alınmasının emsal kabul edilerek, kızının sınıf öğretmeni D.Ç. içinde aynı uygulamanın yapılmasını istedi. Kaplan, öğretmen D.Ç.'nın kızı Ş.S.K.'nın elektronik posta adresine gönderdiği 36 mesajda başta Hz. Muhammed (sav), Hz. İsa ve Hz. Musa ile devlet büyükleri Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 8'nci Cumhurbaşkanı Turgut Özal, eski başbakanlardan Adnan Menderes ve Bülent Ecevit'e hakaret ettiğini iddia etti. Kaplan, "Öğretmenin gönderdiği mesajlar arasında peygamberlere hakaret yanında devlet büyüklerini alaya alan hakaretler var.

Gönderilen mesajlarda Başbakan Erdoğan, zürafa ve deve gibi hayvan figürleriyle gösterilerek kendisiyle alay ediliyor. Bu kadar aleni hakarete karşı öğretmen D.Ç., hala Toros İlköğretim Okulu'nda öğretmenlik yapıyor.

Fakat Çorum'da bir ilköğretim okulunda müzik öğretmeni Barış Yörük, Facebook'ta bir yazısında Erdoğan'a aleni hakaret ettiği gerekçesiyle açığa alınıyor. Görevden alınma emsalinin kızımın öğretmeni D.Ç.'ye de uygulanmasını istiyorum." diye konuştu. Kaplan, devlet büyüklerine yapılan hakaretlerin CD'sini de posta yoluyla Başbakan Erdoğan'a gönderdiğini kaydetti.

Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
  Toplam yorum 9   Onay bekleyen 0  


Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.
 
Üye girişi yapmadınız. Misafir olarak yorum ekleyebilirsiniz.
Misafir
07 Nisan 2014 Pazartesi 16:14
eğer öyle bir konu varsa önce sen o öğretmeni haşat et.ayaklarını kır.ondan sonra başbakana şikayet et.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Misafir
11 Şubat 2014 Salı 02:38
SLM TUZLA BELERDIYE BASKLANI GERCEK IHTIYAC SAHIPLE4RINE YAERDIM EDILMIYOR SIKAYETGCIYIM VE Akfırat koyunde gecmıslerı arqastırılması gerekır ve 37n sk ınsanlarını takıp edıpğ ve kamara sıstemı kurup 16 evsahıplerını can guvenlıgı saglaqnması gerekiyor alayını takıp ettırırmısınız başbakanım ve devletten vergı kacırıyolar ve işcıye maas odemıyıolar ve namaz kılıp işcı maaşını odemıyolar ve faız yıyolar kıl hakkı yıyolar ve şnamaz kılıp işcılerın sırtından para kazanıp mnaas mesaı tazmınat odemıyolar açıl durup başbakana duyrulur
Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Misafir
11 Şubat 2014 Salı 02:34
slm basbqakanımmaaswları ve mesaılerı ödeyen fırmaslarda iş arıyorum tuzlaya yakın cıvarlqarda olabılır Akfırat ınsnlarından cok rqahatsıslşık verıyolkar ve emlakçı durmus kqarqasoy arsa ve evparalarını alıp qarsaları ve evlerı temın etmedıler ve yardım parası alıpo kendılerıne gelır elde ettılern Akfırat koyunde ve tum ev telefonlaqrını ve cep numartalarını ve tıcarı numaralarını dınletırmısınız başbakanım açıl yardımcı olurmusunuz adım muharrem avcu Akfırat koyunde ıkıamet edıyorum ve tuzla beledıye başkanı gerçek ıhtıyac sahıplerıne yaRDIM ETMIYOLAR VE TUZLA DA ACIL YARDIMA IHTIYAC INSQANLAR E3VLERINDE YIYECEK YOK VE KOMURLERI YOK ELBISELERI YOK ACIL COCUKLARININ BAKIMA IHTIYACLARI GIDERILMESI LAZIM TUZLA ARTA MHLLENIN PARKIN ORDA OTURUYOLAR ACIL YARDIM EDILMESI GEREKIR BQASBAKANIM
Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Misafir
11 Şubat 2014 Salı 02:27
slm başbakanım tıcaretcıler kattırılyonluk vergı yolsuslugunda bulunuyor lar ve idam yasasını onaylatırmısınız ve asgerı ucret onmılyar olması gerekır sayın başbakanım adım muharrem avcu idam yasası ve asgerı ucret onmılyar olması gerekır yoksa tgıcqaretcıler işcılerı ve garıbanı olduruyolar az maasla ve maaslarım bıle odemıyorlar cantes kılıma 30 mılyar kaytan guvenlık sırketı bır buçuk mılyar ve tuzla organıze sanayı su arıtması bır buçuk mılyar calıstıgımız mnaasları mesaılerı ve tazmınatları odemıyolar ve akfıa 37 sk kamera sıstemıyle can guvenlıgımızı korrmusunuz ve mahkeme korudorlarında olumle tehdıd alıyoruz ve kartal adlıyesı kamera kayıtlarını ınceletırmısınız ve idam yasası sını onaylatırmısın ız ve awsgerı ucret onmılyar onaylartırmısınız başbakanım
Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Misafir
11 Şubat 2014 Salı 02:20
slm tuzla Akfırat koyunjde 37 sk da evımın duvarları kırılıyor ve sopalarla pımas borularını kırıyolar ve bahçeme kursın atıyolar ve olumle tehdıd ve hakaret ve evımı taslıyolar tarık edım mahkeme korudorunda olumle tehdıd ve calıstıgım fırmalardan maaslarımı alamıyorum kaytan guvenlık sırketı ve tuzla ıtosb organıze sanayı su arıtması cantes kılıma 30 mılyar alıcam var odemıyor başbakanım yardımcı olurmusunuz ve gat guvenlık sırketının de sıgorta maas mesaı tazmınat odemıyorlar yardımcı olırmusun basbakanımsu arıtması bır vbucuk mılyar ve kaytan guvenlık sırketı ersıy hastanesını karsısınd yerı cantes kılıma bostancı sanayıde borlarını ve calıstıgımız maasları mesaılerı tazmınatları odemıyor yardımcım olurmusunuz basbakanım
Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Misafir
22 Şubat 2011 Salı 15:25
sayın basbakana kayseri koca sinan esnaflarından.esnafın ısyerı onunde mal koydurmamaları ve tutulan ceza tutanagında kaldırımı isgal edildiginden ceza yazılması ama kaldırım ıle ısyerlerı arasında yaklasık 7 metre mesafesı bulunmaktadır. ESNAF ARKADASLAR BU OLAYA ASIRI TEPKI GOSTERMEKTEDIR.KOCASINAN ZABITASI TARAFINDAN HERGUN BU CILE ESNAFA CEKTIRILMEKTEDIR. SAYIN BASBAKANIM GEREGININ YAPILMASINI ARZ EDERIZ.KAYSERİ KOCASINAN ESNAFLARI.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Misafir
22 Şubat 2011 Salı 15:23
sayın basbakana kayseri koca sinan esnaflarından.esnafın ısyerı onunde mal koydurmamaları ve tutulan ceza tutanagında kaldırımı isgal edildiginden ceza yazılması ama kaldırım ıle ısyerlerı arasında yaklasık 7 metre mesafesı bulunmaktadır. ESNAF ARKADASLAR BU OLAYA ASIRI TEPKI GOSTERMEKTEDIR.KOCASINAN ZABITASI TARAFINDAN HERGUN BU CILE ESNAFA CEKTIRILMEKTEDIR. SAYIN BASBAKANIM GEREGININ YAPILMASINI ARZ EDERIZ.KAYSERİ KOCASINAN ESNAFLARI.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Misafir
30 Aralık 2010 Perşembe 10:26